HOGYAN VÁSÁROLJUNK?

Köszönjük, hogy meglátogattad a VIYOU.HU oldalunkat!

Ha vásárolni szeretnél, azt meg teheted regisztrációval vagy anélkül is. A regisztrációval megkönnyíted  a jövőbeli összes vásárlásodat, hiszen így a profilod eltárolja az adataidat, és nem kell őket minden alkalommal újra megadnod. Íme egy kis segítségnyújtás a regisztrációhoz és az első vásárlásodhoz:

-       Regisztráció feliratra kattintva indul a regisztrációs folyamat. (Ezt a jobb felső sarokban találod, a bevásárlókocsi ikon mellett.)

-       Válaszd ki, hogy magánszemélyként, vagy céges profillal szeretnél regisztrálni. Kérjük töltsd ki az összes kötelező mezőt regisztrációs lapunkon, ügyelj a pontos adatok megadására. Csak teljes címekre (irányítószám, település név , utca név, házszám) áll módunkban kiküldeni csomagot, postafiókra nem. Kérlek figyelj ezekre oda, mert csak így tudjuk garantálni, hogy a csomagod megtalál téged 

  •  Fontos, hogy az ország nevéhez teljes országnevet írjál, pl. Magyarország. A telefonszámot +36 kezdéssel egybe írva, tagolás nélkül kérjük megadni pl. +3630/0101345.

-       A  regisztrációs folyamat utolsó lépése az általános felhasználási szerződésünk elfogadása és amit kérünk, hogy figyelmesen olvass át. "Szerződési feltételek elfogadása" után kattints a "Regisztráció" gombra és kész is vagy a regisztrácioval.

-       A regisztrációról e-mailt küld neked a rendszerünk. Miután ennek segítségével megerősítetted regisztrációdat, már meg is kezdheted a vásárlást webáruházunkban.

A regisztrációd adatait később bármikor megváltoztathatod.

 Hogyan vásárolj?

A vásárlás első lépése a kiválasztott termékek kosárba tétele. Ez természetesen nem kötelez téged vásárlásra, ha meggondolod magad, akkor a kis szemetes ikonra kattintva bármely tételt kiveheted a kosaradból.

Miután kosarába helyezted a kiválasztott termékeket, a "Tovább a fizetéshez" gombbal léphetsz a következő oldalra. Itt választhatod ki a számodra legideálisabb fizetési módot, a szállítási formát, és még egyszer, átláthatóbban tudod ellenőrizni a vásárolni kívánt termékeket, valamint saját adataidat is. Ha ezekben hibát találsz, kérlek javítsd! A "Megvásárolom" gombbal eljutsz az utolsó lépéshez, ahol az adatokat és a kosár tartalmát átellenőrizheted, majd megerősítheted rendelésed.

Rendelésed sikeressége esetén a "Sikeres Megrendelés" üzenet fog megjelenni.

Ha nem sikerült a regisztráció, akkor küldj nekünk levelet a rendelesek@viyou.hu email címre. 

Szállítási információk:

Személyes átvétel:

A rendelést követő munkanaptól juthatsz hozzá csomagodhoz, a 1103 Budapest, Gyömrői út. 76-80. címen, munkanapokon: 08:30-16:15 között. Az összekészített csomagokat 5 munkanapon át tartjuk. 

Szállítási díjak: 

-       10.000 Ft alatti rendelés esetén 1290 Ft amely magában foglalja a futárszolgálat -GLS- telefonos értesítést.

-       10.000 feletti rendelés esetén: ingyenes 

Házhoz szállítás futárszolgálattal A futárszolgálattal történő szállítás általában 24 óra alatt, de legkésőbb 2-3 munkanapon belül megtörténik. Ezeket a csomagokat a GLS Hungary Kft. futárszolgálata kézbesíti. 

A kiszállítással kapcsolatban az alábbiak alapján tudod nyomon követni a csomagodat:

  1. Mai kézbesítés e-mail: Ezt az e-mail-t a futárszolgálat küldi neked a kézbesítés napján. Ebben az értesítésben jelzi a futárszolgálat a kézbesítés várható idejét egy 3 órás idő-intervallumra leszűkítve. Az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát is, így ezen a számon közvetlenül a kézbesítést végző futárral tudsz egyeztetni a kézbesítés pontosításával kapcsolatban (pl. pontos kézbesítési időpont, helyszín). A telefonos értesítésnek köszönhetően, a futár, a várható kézbesítést megelőző 1 órán belül fel fog hívni, és tájékoztatni fog a csomag érkezéséről.
    Nagyon fontos, hogy ehhez a vásárlási folyamatban helyesen add meg a mobilszámod és az e-mail címed.
  1. Csomagkövetés: Csomagazonosító-szám alapján a GLS Track&Trace oldalán: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes nyomon követheted, hogy hol tart a csomag kiszállítása. GLS vevőszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265 (elérhető: hétfőtől péntekig 7:00 és 20:00 óra között).

Ha a fenti értesítések alapján behatárolt várható kézbesítési időpontban vagy címen mégsem tudtad átvenni a csomagodat, akkor a GLS futárszolgálat az első sikertelen kézbesítés után e-mailt küld. A csomagazonosítóra hivatkozva rendelkezhetsz a csomag további sorsáról. (pl. más időpontban, más címre is kérheted) A futárszolgálat munkanapokon, várhatóan 8:00 és 17.00 óra között szállítja csomagodat.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Webshopunk fenntartja magának azt a jogot, hogy az átvétel megtagadása miatt visszaszállított csomagok címzettjeinek újabb megrendelést kizárólag előre utalással vagy bankkártyával kifizetett megrendelés esetében teljesít.

Fizetési módok

Utánvét esetén a megrendelés ellenértékét átvételkor egyenlítheted ki, a futárnál illetve személyes átvétel esetén a helyszínen. Személyes átvételnél készpénzzel és bankkártyával tudsz a helyszínen fizetni. 

Előre utalás esetén a megrendelés leadását követően 1 hét áll rendelkezésedre, hogy elutald számunkra csomagod árát. Az összeg beérkezése után tudjuk postázni a megrendelt termékeket számodra.

Az online bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Bank fizetési oldalára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Csak annyi a dolgod, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az "Bankkártyával fizetek" opciót választod, majd a Simplepay fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadod. A Simplepay a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro és American Express típusú kártyákat fogadja el. Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.  - átmenetileg szünetel!

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

Ha bővebb információt szeretnél a Simplepay Online Fizetési Rendszerrel kapcsolatban, itt elérhető. A bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Bármilyen egyéb kérdésed, problémád akadna, vagy csak tanácstalan vagy, a rendelesek@viyou.hu email címen állunk rendelkezésedre.

Kellemes vásárlást kívánunk, és bízunk benne, hogy termékeinkkel meg leszel elégedve. Ne feledd, a Víyou elhozza neked a divatot!

Légy stílusos a Víyou webshopjával